Şuan Kripto Paralarda Ne Durumdasınız? Son durumlarınız nedir.
Benim babamın 50bin dolar parası var 2020 2021 den kalma. Ozamanlarda bu parayla neredeyse 3 + 1 daire alınabiliyordu.
Bir ev bulmuştuk fiyatı 375bin TL idi. 3 + 1 120m2
Babam emlakçıya 340 bine indir alirim dedi. 50 bin dolar 340 bin TL ediyordu. Emlakçı yanaşmadı.
Şuan bu 50 bin dolara şuan 1 + 1 daire alınıyor, yada bodrum kat daire alınıyor.
5 yıl önce neredeyse 3 + 1 daire alınacakken şuan bu parayla bodrum kat daire alınıyor. O zamanlar rahat 2 + 1 daireye yetip üstüne biraz daha para kalırdı.
Parayi dolara yatırarak kaybettik.
Bayadır babama sözüm var. Coinler artarsa bozup, 50bin doların üstüne koyup ne yapıp edip 3 + 1 daire yine alacağım. Coin maliyetim 3.30 - 3.60 dolar arasi
Şuan coinin değeri 2 dolar.
1 yıldır babamı oyalıyorum. Cake şu zaman bu zaman yükselecek dedim. Hiç birşey olmadı.
2026 son yılım. Artmazsa yine 4 dolar olursa satıp parayi çekerim.
Siz coinlerde ne durumdasınız.
Şuan Kripto Paralarda Ne Durumdasınız?
12
●492
- 13-01-2026, 19:19:55Üyeliği durdurulduBTC ve ETH dışında alım yapmak gereksiz risk, ben sadece BTC ve ETH alıyorum uzun vadeciyim
Kriptonun Altın ve Gümüşü BTC ve ETHdir - 13-01-2026, 19:22:48ben uzun vade bile kriptoda para kazanmaya inanmıyorum kimülatif alım yapılırsa her ay düzenli aynı miktar fiyat bakmaksızın o zaman bu işten para kazanıldığını anladım BES gibi her ay maaştan toplamaya devam edıyorum kar'dayım sadece ETF başvurusu olan coinler mevcut elimde
- 13-01-2026, 19:33:06Selamlar hocam paranız 2020-2021 den beri mi borsada?
- 13-01-2026, 19:47:51BTC ETH her türlü artar da tr borsadaki hırsızları nasıl engelleyeceğiz milletin parasına çöktüler 2 senedir para kazanan şirket bile eksiye götürdü
THY 2 yıldır aynı yerinde sayıyor misal, coinlerde de çok sıkıntı çektik ama milletin artık bozdurmasını bekliyorlar sanki. Yükselecek elbet ama ne zaman, bu kadar kişiyi gereksiz zengin etmezler diye düşünüyorum.
THY 2 yıldır aynı yerinde sayıyor misal, coinlerde de çok sıkıntı çektik ama milletin artık bozdurmasını bekliyorlar sanki. Yükselecek elbet ama ne zaman, bu kadar kişiyi gereksiz zengin etmezler diye düşünüyorum.