Selamlar dostlar.
Takip edenler bilyiordur dün bir konu açıp ekip aradığımı söylemiştim. Bazı arkadaşlardan yaptığın geliştirdiğin stratejilerden bazılarını paylaşki insanlarda görüp senin hakkında fikir edilebilsinler şeklinde yorum gelmişti. Bende onlara hak verdim ve ilk strateji paylaşımımı yapıyorum. Bu strateji dönemsel olarak hala kullanmaya devam ettiğim bir day trading stratejisidir.
Imbalance RSI Divergence Strategy yi tradingview üzerinde herkesin kullanımına açık şekilde paylaştım. Umarım faydalananlar olur.
Imbalance RSI Divergence Strategy'mi paylaşıyorum.
0
●72