• 09-08-2025, 12:07:16
    #1
    selamlar herkese , kriptoda benim canım yandı buraya da yazayım dedim. sadece pişmanlıgımı yazacagım.

    yaşım 17 bundan 2-3 sene once aırdroplardan bır mıktar kazancım oluyordu + elıme para gectıkce coın alırım yukselir diye ümit ediyordum.

    ilk başlarda bsc agında bir coine yatırım yaptım başlarda 20-30 dolar kar olunca hırslandım elime her para gectiginde alıyordum 100-200 usdt gibi ardından coın borsadan delist edildi sonra tokenleri değiştirecegiz dediler 1 seneden fazla oldu sürekli oyaladılar soğuk su içtim.
    ardından futureste bir miktar kazandım ardından yüklü işlem girip tüm parayı batırdım henüz acemiyken . muhtemelen 2000 dolar+
    sonra solana gemlere girdim başlarda güzzel kazandım hatta eger 1 gün bekleseydim bir projede 800tl - 240 bin tl olacaktı . (erken sattıgım icin)
    solanada maximum 2-3 aydır işlem yapmışımdır 1 saatte 20 bin tl de kazandım tek işlemde 50 bin tl de batırdım.


    toplamda sanırım 250 bin tlden fazla kaybetmiş olabilirim. pişman mıyım? evet. ama pes etmek yok başka sektörlerde kazanmaya çalışacağım.
    parayı nasıl kazandığımı üstte de belirttim borç almadım kimseden, kendi param. internette çalışıp kazandığım, airdroplardan gelenler , etkinlik kazançları...



    eğer kripto paralara girmek istiyorsanız once strateji ogrenın asla paranızı basta kullanmayın. ama genelde ılk tecrubeyı kaybederek ogrenıyoruz.
    herkese ıyı haftasonları dilerim.
  • 09-08-2025, 13:24:35
    #2
    Kripto 'da sizinle benzer durumlar yaşadım, 10 dakikada 200 dolar kazandım ama 1 dakikada 300 dolarda kaybettim günün sonuda zarar. FTX'te param kaldı, Hacklendim vs. Kripto paralar için mantıklı olan yatırım tavsiyesi değildir ama çok sağlam düştüğünde alıp beklemek direnç noktasında satmak.