Peki savunma sırasında mecburen bize gönderilen hesabın adı soyadı ve borsayı mı iletmeliyiz? Yani nasıl bir savunma yapılmalı ki bunun ticaret olduğu anlaşılsın.
İşin garibi bize İngilizce yanıt geliyor biz Türkçe konuşmaları gönderiyoruz. Gönderdiğimiz konuşmaları nasıl anlıyor iligli kişi.
İletirsen sorunun hızlı çözülür yoksa süreç tamamlanana kadar hesabın kilitli kalacaktır.
İstenilen bilgileri göndermen senin için iyi olur özellikle ticaret olduğunu kanıtlayan konuşmalar vs. bu şekilde çabuk atlatırsın.
Binance'ta Türk supportlarda var merak etme anlarlar zaten bir süre sonra anlamadıkları yerde seni direkt Türk bir destek personeline aktarıyorlar.