Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki savunma sırasında mecburen bize gönderilen hesabın adı soyadı ve borsayı mı iletmeliyiz? Yani nasıl bir savunma yapılmalı ki bunun ticaret olduğu anlaşılsın.

İşin garibi bize İngilizce yanıt geliyor biz Türkçe konuşmaları gönderiyoruz. Gönderdiğimiz konuşmaları nasıl anlıyor iligli kişi.
Fatura istemiyorlarsa Ratgele bir isim soyisim ülke adres atın.
Birde ticaret konuşma kayıtlarını atın. Belki olur