ClassWeb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kriptoya başlıyacağım önerileriniz
31
●1.160
- 08-05-2025, 22:30:49Merhabalar,
Vadeli/Kaldıraç/Futures sistemiyle ilgili deneyimlerim:
Maksimum kaldıraç: 5x
Standart kaldıraç: 3x
Başlangıç: Kasanın %20'si ile başlanır.
Kural 1: Kazanılan miktarın %20'si ana kasaya %80'i bir sonraki işleme eklenir.
(Örnek: $1,000 Ana Kasa, $200 ilk işlem.
%5 PNL $10 Kazanç.
$8 200+8 = $208,
Ana kasa $802
(Komisyon vb hesaba katılmamıştır.) )
Kasamızın %20'si ile işleme girmemizin sebebi: 3x bir Long işlemi açtınız. Buda işlem çiftinin %1 yükseldiğinde sizin %3 kazanacağınız anlamına gelmesi($200'lık işleminizin $600 gözükmesi). Lakin piyasa oynaktır, ani düşüşler/yükselişler gerçekleşebilir. Bir koruma stratejisi olarak düşünmenizde yarar var.
Farz edelim ki LONG işlemine girdiğiniz işlem çifti piyasada %15 düştü. Bu size %45 olarak yansıyacaktır. Burada birden fazla opsiyonunuz olacak; long pozisyonunuzu aşağı çekme (bir $200 daha eklerseniz zarar seviyeniz %22,5 düşer fakat düşmeye devam ederse $1,200 ($400x3) üzerinden kaybınız hesaplanır.) gibi.
Total, total 1,2,3, Hacim, BTC, ETH hareketlilikleri, SEC, FED, Balinalar, Tahtacılar....
Düzenli takip ile 3-6 ay arası ufak miktarı belirli seviyeye getirmeye çalışın. Bu sayede işlem çiftlerini tanıyacak, favori tahtalarınız olacak, Coin/tokenler hakkında araştırmalar yapmaya başlayacaksınız.
Aç gözlü olmayın. Kurallar koyun ve düzenli takip edin. Eğer belirli saatlerde düzenli olarak zarar ediyorsanız, o saatlerde işlem almayın, almış gibi yapın, analiz edin.
Ek olarak öğrenmek için binance'in kaynaklarına bakabilirsiniz.
----------------------------------
Yatırım tavsiyesi değildir. - 09-05-2025, 00:14:302017 den beri kripto işi ile uğraşıyorum. Benim gördüğüm en iyi kurs bu. Her ayın 1 ile 5 arası %50 indirimli link paylaşılıyor x hesabinda. Crypto Kemalinde kursunu aldim. Benim gördüğüm en iyisi kurs bu.
Arkadaşın anlatımı muazzam. Ve anlattığı tüm sistemler; Örnek ikili tepe İkili Dip. Hepsinde Fibonacci kullanıyor. O yüzden bu kalemde internette ikinci bir kurs bulamazsınız. Yüzlerce kişiden kurs almış biri olarak,
Bu kursun en iyisi olduğunu söyleyebilirim. Hatta bu bilgiyi haketmeyen insanlarda var bu forumda. Ama iyi insanlarda var. O yüzden iyilik yap denize at, balık bilmez ise halık bilir düsturu ile paylaşmak istedim.
https://www.udemy.com/course/sifirda...egitim-serisi/
https://x.com/BitcoinAnalyzer - 09-05-2025, 15:46:25500 tl atıp al sat yapmayı öğrenin. Market alım, limit ile alım/satım vs.
Sonra coinleri ve ağlarını öğrenin . Atıyorum Ethereum ERC20, TRON TRX TRC20 gibi bunlara aşina olmak gerek.
Borsa dışı cüzdanları kurmayı, saklamayı ve oraya bakiye yollamayı öğrenin.
CEX, DEX nedir bunları öğrenin
Bunlarda pratik hale gelince grafik, çizim vs konulara göz atarsınız.
Crypto ile ilgili haberleri incelersiniz.
Atıyorum Xcoin 3 ay sonra bilmem ne güncellemesi var ona göre aksiyon alırsınız gibi gibi.
Kaldıraçlı, vadelei işlemleri önermiyorum ama bu yazdıklarımda pişince zaten oraya da geçersiniz büyük ihtimal
- 09-05-2025, 17:46:13Doğan çakırı tavsiye ederim. Youtube kanalında teknik analiz ve stratejilere bakabilirsiniz. https://www.youtube.com/@dogancakirli
Kısa vadeli sakın almayın, kasanızı çok bölün ve psikolojinizi yönetebilmek için gerçekten paranızın küçük kısmıyla girin.
Kaldıraçlı işlem yapacaksanız 5x geçmeyin bence hocam. Geçmiş olsun şimdiden.