• 10-03-2025, 20:31:11
    #1
    USDT sanırım yüksek komisyon. bunun yerine hangisi daha uygun maliyetli ? Kaldıraçlı işlemlerde falan.
  • 10-03-2025, 20:32:41
    #2
    Şuan usdc kampanyası var
    Usdt işlem çifti zaten kaldıracak yakında
    Gridlerde vs fdusd revaçta
    • Sorudata
    Sorudata bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.