Fastex borsa hesabı olan varmı ?
0
●68
- 11-02-2025, 22:47:21Merhaba arkadaşlar Fastex borsasi hesabı olan varmı ? Onaylı olması gerekli . Benim onayliydi yeni kurallar gereği Türkiyedeki üyeleri pasaport ile onaylıyor artık. Bu konuyu açıp sormamin sebebi Fastex borsasının kurduğu youtholder yürüme uygulamasında 3 ftn var onu oraya çekip borsadan bana göndermesi için yardımcı olması için . Yardımcı olacak biri varsa sevinirim