Merhaba arkadaşlar Fastex borsasi hesabı olan varmı ? Onaylı olması gerekli . Benim onayliydi yeni kurallar gereği Türkiyedeki üyeleri pasaport ile onaylıyor artık. Bu konuyu açıp sormamin sebebi Fastex borsasının kurduğu youtholder yürüme uygulamasında 3 ftn var onu oraya çekip borsadan bana göndermesi için yardımcı olması için . Yardımcı olacak biri varsa sevinirim