AIRDROP falan bana düşmeyeceği için doğrudan 40 bin liralık Gate.io'dan satın aldım. Şu anda 38 bin lira civarı bakiyeyle yerinde sayıyor günlerdir. Bir şeyler çıkardı bu coinden, yoksa uğraşmaya değmez mi?
Evet kimsenin net olarak bildiği bir şey yok ama siz olsanız ne yaparsınız?