• 09-08-2024, 09:42:52
    #1
    AIRDROP falan bana düşmeyeceği için doğrudan 40 bin liralık Gate.io'dan satın aldım. Şu anda 38 bin lira civarı bakiyeyle yerinde sayıyor günlerdir. Bir şeyler çıkardı bu coinden, yoksa uğraşmaya değmez mi?
    Evet kimsenin net olarak bildiği bir şey yok ama siz olsanız ne yaparsınız?
  • 09-08-2024, 09:49:19
    #2
    farklı bir bakış açısı
  • 09-08-2024, 09:49:42
    #3
    Backlink = Güven 🔗
    ben olsam bunla uğraşmazdım 40k ya 20 20 iki coin seçip alırdım
  • 09-08-2024, 09:55:43
    #4
    Salihcanbolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben olsam bunla uğraşmazdım 40k ya 20 20 iki coin seçip alırdım
    O coin'i keşke seçebilsem..
    Adamlar düşürmek için beni bekliyorlar gibi.
  • 09-08-2024, 09:57:17
    #5
    İyi cesaret ama bir şeyler olur gibi geliyor bana biraz daha sabredin bence.
  • 09-08-2024, 10:00:03
    #6
    Bence biraz daha bekleyin