Bu notcoinin bu kadar yüksek olmasını anlayamadım milyarlarca not dağıtıldı nasıl bu kadar yükselebiliyor?
Aklım almıyor yatırımla bile olsa kurtarmaz ki?
1milyar not dağıtılmış olsa 500Milyon TL yapıyor bu para kimden çıktı ben anlayamadım 🤣 çok da merak ediyorum.
$NOT Nasıl yükseliyor?
9
●406
- 02-06-2024, 10:56:56
- 02-06-2024, 11:26:53Önemli olan yapmaları değil ki hocam merkezi sistemde nakit olmalı 0.33TL Giriş fiyatı bu şekilde hesaplarsak 330Milyon tl bir merkezi sistemde para bulunmalı ki bu para sadece ücretsiz verilen para tg airdrobundan.S3rche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Balinalar var doğrudur ve içimden bir ses diyor ki NOT 1$ olacak gibi.
Yani bu coini oluşturan kişi sadece airdropla +330Milyon TL dağıttı bu paranın kaynağı kim yatırımcısı kim? Belli ki hedefleri ciddi anlamda büyük... Benim fikrim 1$ a ulaşır ancak daha fazlasını da görebilir.