• 29-05-2024, 13:46:32
    #10
    noldu başkan sonuç nedir merak ettim?
  • 30-05-2024, 07:05:37
    #11
    Kenzo36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    noldu başkan sonuç nedir merak ettim?
    Gelen giden bişi yok
    Binance de para yok , telegram başarılı aktarım dedi bıraktım zaten artık
  • 30-05-2024, 10:23:54
    #12
    dediğim gibi olmuş büyük ihtimal sağlık olsun farklı ağlar arası gitti belli ki
  • 30-05-2024, 10:37:57
    #13
    BinanceTR'ye yatırdıysan ki tahminim öyle o zaman geçmiş olsun, çünkü BinanceTR USDT'de TON ağını desteklemiyor, üzgünüm ama para yanmıştır. umarım ufak miktardır
  • 31-05-2024, 22:38:19
    #14
    ytufekci94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BinanceTR'ye yatırdıysan ki tahminim öyle o zaman geçmiş olsun, çünkü BinanceTR USDT'de TON ağını desteklemiyor, üzgünüm ama para yanmıştır. umarım ufak miktardır
    Tr değil normal binance hocam
  • 31-05-2024, 23:51:09
    #15
    ismailyldz0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tr değil normal binance hocam
    Ton adresini ve binance yatırım adresinizi verin bakalım hocam transfere
  • 01-06-2024, 02:18:53
    #16
    Merhaba.
    Eğer Binance Global'e, Notcoin transferi yaparken; TON ağınını seçerek, Notcoin için belirli cüzdan adresini ve Memo kodunu eksiksiz girdiyseniz ulaşır. Sorun olmaz.
  • 01-06-2024, 14:48:37
    #17
    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.
    Eğer Binance Global'e, Notcoin transferi yaparken; TON ağınını seçerek, Notcoin için belirli cüzdan adresini ve Memo kodunu eksiksiz girdiyseniz ulaşır. Sorun olmaz.
    Telegramda benim dolarlarim vardı ...
    Binanceden ben direk notcoin almak istedim
    Ton ağı seçtim ve Memo girdim telegram başarılı dedi ama binance yatirmadi.destek.ekibine de ulaşamıyorum
  • 01-06-2024, 14:52:33
    #18
    ismailyldz0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telegramda benim dolarlarim vardı ...
    Binanceden ben direk notcoin almak istedim
    Ton ağı seçtim ve Memo girdim telegram başarılı dedi ama binance yatirmadi.destek.ekibine de ulaşamıyorum
    Hocam bir usd yatırdım diyorsunuz birde notcoin.
    eğer ki notcoin yatırdıysanız ve ulaşmadıysa ve doğru hesaba attığınıza eminseniz destek ile görüşün. Resim atar mınız