• 17-05-2024, 13:59:47
    #19
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Airdrop dağıtılırken farklı hesaplardan aynı borsa adresini versek transfer gerçekleşir mi?

    Ayrı ayrı herkese borsa hesabı açmıyordur diye düşünüyorum bu işi yapanlar.

    Bu konuda bilginiz varsa dinlemek isterim. Duruma göre TapSwap ve Blum için multi takılırız.
    Her bir hesap için ayrı cüzdan oluşuyor her cüzdandan kendi cüzdanınıza transfer edebiliyorsunuz ☺
  • 17-05-2024, 14:00:18
    #20
    resulalagozoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim abi 🙏 hep beraber kazanıcaz inşallah... Notcoine bu kadar yükselseydim şuanda rahat 100-200bin tl kazanmıştım... Yescoinden o kadar beklentim yok ama listelendiğinde ortalama 50-60bin kadar kazancağımı düşünüyorum inşallah ☺
    Abi binance hesabım yok yaşıö tutmuyor ben bunu nasıl alıp satarım
  • 17-05-2024, 14:04:38
    #21
    en4loss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi binance hesabım yok yaşıö tutmuyor ben bunu nasıl alıp satarım
    Airdrop bittikten sonra wallet istiyor tg wallet veya listeleneceği borsalar tanidığın birine söyleyip bağlayabilirsin ☺
  • 17-05-2024, 18:21:28
    #22
    resulalagozoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Airdrop bittikten sonra wallet istiyor tg wallet veya listeleneceği borsalar tanidığın birine söyleyip bağlayabilirsin ☺
    tg wallet da satabiliyormuyuz?
  • 17-05-2024, 18:53:58
    #23
    en4loss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tg wallet da satabiliyormuyuz?
    KYC şart oradada.
  • 17-05-2024, 20:56:40
    #24
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an blum hariç kalan botların hiç birinden bir şey çıkacağını sanmıyorum. Not prını iyi yaptı marketini güzel topladığı için bu seviyelere geldi. Diğerlerinin bu performansı sergileyeceğini sanmıyorum. Ve nota göre çok daha basit kazım yapılıyor ve arzlarıda çok fazla. Blum binance labs destekli ekibinde binance eski çalışanları mevcut amaçları da güzel. Göz atabilirsiniz https://www.r10.net/referansli-coin-...zaniyoruz.html
    waitliste giriyorum mail gelmiyor maalesef
  • 17-05-2024, 22:36:21
    #25
    Herkes satmak için biriktiriyor, not coin öncü olduğu için iyi kötü bi alıcısı var, bunda ise herkes listelense de sata bassam diye bekliyor ona göre emek verin bence.
    Ek olarak emin olmamakla birlikte "not" olayı NFT'lerdeki probably nothing NFT'sine dayanıyor, yani geçmişi var.
  • 18-05-2024, 12:09:55
    #26
    Notcoin boşuna demişlerdi. O yüzden başka olumsuz fikirlere kulak aşamadan ara ara biriktirmek gerekir. Özellikle " blum " kazmak oldukça mantıklı.
  • 18-05-2024, 12:13:39
    #27
    Listelenmez bence