Düşüş trendi var gibi ama onay almadan gidicek gibi durmuyor pozitif uyumsuzluk yaptı yukarı basabilir
Bu analiz nerden yapıyorsun reis
Belki kapatmadim diye pişman hatta bin pişman olacam, ama TP beklemeden stop olmadan devam edicem
Spotta zararda beklicegim bakiye ile isleme girdim
En azından spotta bile düşecek,.pozları kapattigimda yine spottan Alaçam, daha düşükten almış olacam, 0.62 den sattığım mal btc düşüşe girdiği zaman .60 oldu, btc TP geldiğinde belki .32 lere falan düşecek hem adet artırmış olacağım 🤪
Yatırım tavsiyesi değildir, kendi stratejik hamlemdir.