• 09-03-2024, 15:54:03
    #1
    Binance incelediğim de alım satım botu diye bir özellik gördüm.
    Bu özelliği kullanan var mı? Nedir neyin nesidir?
    Karlı mıdır ve nasıl kullanılır?
    Fikri olan var mı?
  • 09-03-2024, 15:57:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bilgim yok öyle bir tane açayım dedim üsten alıp alttan satmış defalarca paranın %50si kayıp oldu bir daha bulaşmadım
  • 09-03-2024, 16:11:50
    #3
    pek verimli degil. verimli olsa herkes bota bağlardı hesabını. algoritmik trade botları denenebilir
  • 10-03-2024, 00:32:47
    #4
    Kullanıyorum eğitimini de veriyorum. İyi ayarlandığında gayet kazandırıyor.
  • 11-03-2024, 21:42:21
    #5
    3commas dan şaşma hocam.