Çok iyi hocam.. Önerebileceğiniz eğitim kanalları varmıdır
https://youtu.be/smwBNSs93YQ?si=PAXCYAA6TrC9LOXX
Bende iki üç gündür balşladım. telefon elimden düşmüyor. üç gündür 100 dolardan fazla kazanıyorum. sonum güzel olsun ama üç verip beş alacak gibi
Hocam ilk işlemlerimde şansmıdır bilemedim 20x girdiğim pozisyonu 190% karla sattım ciddi KAR ettim birde çok yüksek fiyatlarla girmedim deneme amaçlı düşük 5-10$ fiyatlarla giriyorum kasa katlamaya gidip stratejilerimi falan kendimi deniyorum başarılı olabilirsem aynı yöntemlerle düşük risklere girerek kazanmayı deneyeceğim bakalım
Hocam anlamadığımdan soruyorum. Ben kaldıraç vs değil yatırım olarak toplama yapıyorum. Şimdi bu kaldıraçta ne kadar kazandınız? Gram anlamıyorum.
hocam kaldıraç sistemi hakkında bilgi almak istiyorsan yukarda bir arkadaşa eğitim amaçlı bir video attım bana göre en anlaşılır ve sade net şekilde öğretmeye yönelik bir video bende onunla bir çok ayrıntının mantığını kavradım sende bir incele istersen düşünürsen o video mantığı anlamana yeterli olacaktır diye düşünüyorum...
Edit: konuda bahsettiğim coin işlemimi %190 karla satarak yeni bir pozisyon açarak bunuda deniyorum bakalım. Bu sefer x40 olarak riske giriyoruz