• 06-12-2023, 16:50:03
    #1
    Selamlar arkadaşlar . Yaklaşık 1.5 yıl ekran kartı madenciliği yaptım ve uzun bir süredir kapaldı. Piyasalarda ufak ufak Ekran kartı açmak için fırsatlar oluşmaya başladı.
    Neuraı isimli bir proje var ve fiyatı 0.1 kuruş civarlarında. MEXC borsasında'da listeli. Elimde 3080 ekran kartı var ve madencilik yapmaya başladım. Tahminlerime göre elektirik cıkınca tek karttan 15-20 Lira arası bırakıyor.
    Benim elimde toplam 7 kart var bu yüzden deneyeceğim.
    Sizin'de kartlarınız varsa deneyin derim.


    https://www.youtube.com/watch?v=pPPMUXbJ54Y&t=11s
  • 06-12-2023, 17:02:16
    #2
    Günlük mü o miktar
  • 06-12-2023, 17:02:55
    #3
    Evet ama ekran kartına göre değişir. Ben 3080 kullanıyorum. Hesaplama aracı : https://whattomine.com/
  • 06-12-2023, 17:51:51
    #4
    Tesekkurler ama günlük 15-20 lira az değil mi . Yani çok kart ile kurtarir belki ama tek kart ile denemeye degmeyebilir. Bir dolar bile değil sonuçta. Teşekkürler paylaşım icin
  • 06-12-2023, 19:39:08
    #5
    Kutusunda kullanmadığım 3080 - 3060 Rx6600 var hadi bakalım yeniden mi düzsek rigi 😄
  • 06-12-2023, 20:17:38
    #6
    Valla ben başlatacağım. 7 Kart birden çalışacağı için günlük +100 lira kar bıraksa kötünün iyisi
  • 06-12-2023, 20:22:29
    #7
    3080 gibi kartı 15 lira için ziyan etmezdim 1 yıldan fazla mining yaptık elektrikten sonrakalan miktar sistemin takibi için gireceğiniz strese değmez derim.
  • 06-12-2023, 20:27:17
    #8
    Hocam. 2021'in başlarında kurdum bu sistemi 120 bin liraya gelmişti bana totalde. 1 sende bütün parayı amorti ettim fazlasını bile aldım. Kartlar 1 senedir boş yere yatıyor Satmaya kalksan 11-12 bin tl ye satılıyor hiç gerek yok. Aylık 4-5 lira getiri sağlayacaktır. Bu yüzden kısmi çalıştırmaya başlayacağım
  • 06-12-2023, 21:38:11
    #9
    Dediğiniz coin mexc listeleneli zaten 6-7 gün oldu. Fiyat şuan en tepede o yüzden karlı gözüküyor. burdan düşmeye başlarsa amorti felan etmez elinde kart olanlar değerlendirebilir ama bunun için sıfır yatırım yapılmaz. Geçen hafta da Zeph vardı çok ciddi karlı gözüküyor fiyatı 50$ çıkmıştı roi 3 ay gösteriyordu. Şimdi fiyat düştü 25lere roi değişti.

    GPU madencilik artık uzun vadeli karlı iş değil o yüzden. Böyle vur kaç için kartı olanlar değerlendirebilir.