• 28-10-2023, 13:40:41
    #1
    Binance borsasın dan 2.87 $ dan Santos aldım . Fikirlerinizi belirtebilirsiniz önerilere açığım
  • 28-10-2023, 13:42:38
    #2
    Fan token olayı bana çok saçma geliyor , insanların eline verip delist edecekler hepsini öyle hissediyorum , yerel borsalarda çok var hepsi üçkağıt üzerine dönüyor
  • 28-10-2023, 13:58:57
    #3
    1 yıldan fazladır hareket etmeyen bir fan token bilginiz olsun, Elimde Lazio,Santos,Porto çok tuttum hareket etmeyince satmak zorunda kaldım.
    Santos 400TL gibi bir rakamlardan satmıştım 110 dan yükselmişti ama eskisi gibi etkileri yok.
  • 28-10-2023, 15:51:31
    #4
    yüksekten almışsın çok rahat 2.64 görür, bunun dışında sağlam sıkışmış yakın zamanda güzel yükselir gibi
  • 07-11-2023, 20:37:43
    #5
    Yorum yapan arkadaşların değerli yorumu için teşekkür ederim şuan 3.1$