Toplam 26k dolar param var. Diyorum ki bu paranın 6ksını giderlerim için ayırayım.
Kalan 20k doları tekrar kriptoya yatırayım.
Halving öncesi yada sonrası muhakkak dump gelecek. O esnada dibin dibini görmüş cake coin alayım.
Cake coinde 4x zarardayım. Elimde 23k adet var.
20k dolar ile nerdeyse 20k adet daha almış olacağım. Bu sayede maliyetim çok düşmüş olacak.
Ultra risk almadan büyük paralar kazanılmıyor bence.
Ne düşünüyorsunuz?
Halving yılında muhakkak dump gelecek.
Bakarsınız tekrar pandemi krizi olur. Ya da savaş olur. Batı ile İran'ın savaşı.
2024'te bir kriz bekliyorum.
@BetaHouse; sizinde yorumunuzu okumak isterim.
Yorumlar için herkese teşekkürler.
Son Kalan Paramı da Sizce Kriptoya Yatırayımmı?
28
●1.334
- 18-09-2023, 16:10:44Şimdi alınmaz hocam. Btc 24k altına düşmesini bekliyorum. 21 22k olduğunda altcoinler yüzde 30 40 daha ezilmiş olacak.mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani konuyu şimdi açtım ama 2024'te alım yapacağım.
2019 da btc 3200 dolara düştü. Sonra 2020 deki pandemi halving ile btc nerdeyse 3200 doları test etti 3400 dolar oldu.
Şuanki ayı sezonunun dibi 15k. Orayı gördü bitcoin. Tekrar bir şelale daha bekliyorum bitcoinde. Bu olduğunda altcoinler dibin dibinin dibini görecek. - 18-09-2023, 16:11:14Almak istiyorsanız birden almak yerine parça parça 20-30 gün arayla almanız daha az riskli olacaktır. Yine de sizin kararınız.
bu tür kararlarınızıda kendiniz vermelisiniz.