Toplam 26k dolar param var. Diyorum ki bu paranın 6ksını giderlerim için ayırayım.
Kalan 20k doları tekrar kriptoya yatırayım.
Halving öncesi yada sonrası muhakkak dump gelecek. O esnada dibin dibini görmüş cake coin alayım.
Cake coinde 4x zarardayım. Elimde 23k adet var.
20k dolar ile nerdeyse 20k adet daha almış olacağım. Bu sayede maliyetim çok düşmüş olacak.
Ultra risk almadan büyük paralar kazanılmıyor bence.
Ne düşünüyorsunuz?
Halving yılında muhakkak dump gelecek.
Bakarsınız tekrar pandemi krizi olur. Ya da savaş olur. Batı ile İran'ın savaşı.
2024'te bir kriz bekliyorum.
@BetaHouse; sizinde yorumunuzu okumak isterim.
Yorumlar için herkese teşekkürler.