oflibaba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Balinaları izleme yolu varmı ?
22
●840
- 23-06-2023, 17:09:47Hocam bu konudaki tecrübelerini paylaşabilir misin. İyi bir risk analizi ve iyi bir yazılımla bu işten biraz ekmek yiyebilir miyiz. Balinaları takip eden uygulamalar cüzdanlarımı takip ediyorlar. Blockchain cüzdanlarındaki girişleri çıkışlaramı bakıyorlar acaba. Whaleradar sitesini biraz inceledimde yani gerçekten fiyatı istedikleri gibi çıkartıp indiriyorlar. Bana mantıklı geldi biraz, tabi bu konuda tecrübe eksikliği var size danışmak istedim. Surçi lisan ettiysek af ola.
- 23-06-2023, 17:17:37Risk Reward kullanır isen kasan aylık tabloda daima + yazar. En azından benim öyle.aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2023, 17:20:37Cevabınız için çok teşekkürler. Bu sistemle Winrate oranınız nedir özel olmazsa cevaplarsanız çok menmun olurum.rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2023, 18:35:50%60 %65 win rate lakin yetiyor. TP'lerin stoplarının 2 veya 2.5 katı olduğu sürece sorun olmaz.aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2023, 18:42:15Çok sağ olun teşekkür ederim. 2 katı bazı coinlerde zor oluyor. Mesala BTC %2 bir yükseliş baya zor oluyor. Bu tarz durumları nasıl organize ediyorsunuz acaba.Yüksek Timeframelerdemi işlem açmak daha iyi olur. Ben kaldıraçlı işlem düşünüyorum ama siz ne tavsiye edersiniz kaldıraç oranınız nedir zahmet olmazsa. Çok soru sordum ama kusura bakmayın. Laf lafı açıyor.rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2023, 20:25:28Hayır yanlış anladınız. Stoplarınız 20$ ise en az 30 40 dolar TP almak zorundasınız. Risk Reward yöntemi bu yüzden önemli. Youtube'da bolca kaynak mevcut.aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2023, 11:29:35Balina sinyal programları coinde yapılan işlemleri inceler, cüzdanlardan gerçekleşen hareketleri değil. Hacim girişi veya çıkışı olmadan bir coin hareket etmez. WhaleHunterApp o şekilde çalışıyor benim fark ettiğim kadarı ile. Scalp trade yapmak isteyenler için hareketli coin gerekir, yoksa bir işlem açıp %2 gitmesi için bir gün beklenmez.aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
