aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sağ olun teşekkür ederim. 2 katı bazı coinlerde zor oluyor. Mesala BTC %2 bir yükseliş baya zor oluyor. Bu tarz durumları nasıl organize ediyorsunuz acaba.Yüksek Timeframelerdemi işlem açmak daha iyi olur. Ben kaldıraçlı işlem düşünüyorum ama siz ne tavsiye edersiniz kaldıraç oranınız nedir zahmet olmazsa. Çok soru sordum ama kusura bakmayın. Laf lafı açıyor.
Hayır yanlış anladınız. Stoplarınız 20$ ise en az 30 40 dolar TP almak zorundasınız. Risk Reward yöntemi bu yüzden önemli. Youtube'da bolca kaynak mevcut.