Hocam durduk yere panik yaptım. Az kalsın USDT'leri çekiyordum. Aslında mantıklı gibi de. En iyisi yüksekten bozdurup hemen dolar alıp, yastık altına koymak. Mı?
Eğer elindeki doları onchain'de farklı ağlarda, dex'lerde, defi ürünlerinde kullanmayacaksan dolarını fiat usd olarak tutabileceğin borsalar var. Kraken gibi. Stabil kripto varlıkların riskini almak istemiyorsan.