Ben Bravos kullanmıyorum StarkNet de henüz işlem yapmadım.
zkSync de günde 20-30 işlemim oluyor kesin Airdrop alırım gibi geliyor o yüzden dolayı riske atmamak için multi işine de girmedim.
Aslında 5-6 hesap yapacaktım başta Airdrop için kullanıyordum ama iş artık farklı yere evrildi.
Ağ da çeşitli fırsatları görerek kendime iş alanı oluşturdum şuanda Airdrop için kullanmaktan ziyade kazandığım için ağı kullanıyorum zaten ekip de buna dikkat çekiyor.
Sırf Airdrop için işlem yapma niyetinde çoğu kişiyi eleyeceklerini düşünüyorum.
Zk de günde 20 30 işlem nerden baksak 100 dolar fee demek hocam 😅çok pahalı geliyo bana zksync . 40 tx var 50 60 dolar gitti ..ne gibi iş alanlari buldunuz acaba orda