• 21-03-2023, 14:40:39
    #10
    şuan sadece quickswap tan alınabılıyor ama borsalar ıle anlasma saglanmıs lıstelenmek ıcın beklıyorlar
  • 22-03-2023, 03:00:33
    #11
    Ak6uN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye dayanarak bunu söyledin ?
    Procesi çöp, genel olarak analizleri sadece aşağı yönlü, tamamen çöp.

    Hepsini gectim cuma günü binanceden delist edilior :d
  • 22-03-2023, 08:37:14
    #12
    Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Procesi çöp, genel olarak analizleri sadece aşağı yönlü, tamamen çöp.

    Hepsini gectim cuma günü binanceden delist edilior :d
    Peki
  • 22-03-2023, 09:44:23
    #13
    Hnt 'nin Finansal durumları kötü durumda olduğu dedikoduları dönmekte.