Kripto Piyasası Analiz Yazılımımızı Henüz HAzırladık ve Büyük oranda Tutmaya Başladı Diye Düşünüyorum. Ancak yapan kişinin işine Aşık olması Bir Durumu SAnırım Hepimiz Biliriz Bu Sebeple Daha Büyük Bir Gruptan Yardım Alma İhtiyacımız oluştu. Belirli Zama aralıklarında O Anki durumu Paylaşarak Piyasa Hakkında Fikir Rica Ediyorum.
İşte İlk Durum Analizimiz. Lütfen Teşekkürler Çok Güzel Olmuş Gibi Şeyler YAzmayın Eğer Fikrimi Değerli Görür ve Piyasa Hakkında Yorum Yapmak isterseniz O Anki Durum hakkında Düşüncenizi. Bekiyorum. Ek not YAtırım Tavsiyesi DEğildir.