• 15-11-2022, 12:49:59
    #10
    kome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- en dip noktadan alacaksın
    2- %10 fazlasına satış emri koyacaksın
    3- sonra cz bi tweet atacak coinler % 30 düşecek
    4- batacaksın
    işin sonucu her türlü tokat.
  • 15-11-2022, 15:01:36
    #11
    İlk fırsatta benim kripto yolculuğum biter. Midem bulandı artık. Hele bu pocoin miş pancake imiş hepsi hikaye. Oralar da tam keriz tokatlama mecrası oldu yanından bile geçmiyorum artık. Böyle böyle bitirecek kendi kendini ekosistem. Güzel dönüş beklediğim iki proje var. İNŞALLAH parayı bunlardan vurup hayatımdan çıkaracağım kriptoyu.