• 10-11-2022, 01:07:40
    #1
    Dünyanın en büyük 3. borsası FTX iflas açıklayabilir.
    Binance sahibi CZ, Ftx i alacaktı ancak yüksek maliyeti (borçları) yüzünden vazgeçti.

    FTX olayı SOLANA ve FTT gibi major coinleri batırdı. SOL, 30 dolardan 10 dolarlara gidiyor.
    Kendi borsa parası FTT zaten 20 lerden 3 dolara düştü.

    Benim 2.000 dolar zararım var SOL da. Ftx almamıştım, borsada paramda yok.
    Umarım kimse parasını kaptırmaz, içerde bırakmaz.

    Filler tepişir karıncalar ezilir
  • 10-11-2022, 01:11:21
    #2
    2.300 dolarda bende zarar var sürekli ezilen taraf biz oluyoruz gerçekten
  • 10-11-2022, 01:12:03
    #3
    Paypal To İban Kripto
    Batacak govi görünüyor
  • 10-11-2022, 01:12:08
    #4
    Geçmiş olsun hocam
  • 10-11-2022, 01:13:47
    #5
    Yarın enflasyon verileri yüksek çıkarsa BTC 14k bile olur, bu olay zaten Btc yi batırdı, yarın iyice kötü olabilir. YTD
    Ayrıca g20 zirvesinde, bu Ftx olayı yüzünden kriptoya önlemler alınabilir.
    Kötü günler bizi bekliyor sanırım.

    Hoş zaten parada kalmadı
  • 10-11-2022, 01:14:36
    #6
    109$'dan solana almıştım arkadaşlar galiba param yok oldu.
  • 10-11-2022, 01:18:08
    #7
    Ayrıca zaten ftx bir ************** işine dönmüş idi kısaca özetlemek gerekirse ftt coinlerini almeda'ya veriyordu almeda elindeki ftt coini teminat göstererek ( borçlanarak) busd usds gibi sağlam para birimlerine dönüştüruyordu ve elindeki o borçla yarattığı reel parayı ftx'e yolluyordu ve kendilerine bir ponzi sistemi kurmuşlardı. Yani borsanın elindeki para reel değil teminat göstererek aldığı borçlar idi bu yüzden likide sinde büyük bir sıkıntı vardı bunu farkeden CZ ( binance sahibi ayrıca ftx eski ortağı) FTX yönetiminden çekilmesi karşılığı aldıgı ftt coinleri bozmaya başladı ve durum bu hali aldı . Borsanın sonu batıştan başka bir şey değil.
  • 10-11-2022, 01:20:23
    #8
    TolgaBey35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca zaten ftx bir ************** işine dönmüş idi kısaca özetlemek gerekirse ftt coinlerini almeda'ya veriyordu almeda elindeki ftt coini teminat göstererek ( borçlanarak) busd usds gibi sağlam para birimlerine dönüştüruyordu ve elindeki o borçla yarattığı reel parayı ftx'e yolluyordu ve kendilerine bir ponzi sistemi kurmuşlardı. Yani borsanın elindeki para reel değil teminat göstererek aldığı borçlar idi bu yüzden likide sinde büyük bir sıkıntı vardı bunu farkeden CZ ( binance sahibi ayrıca ftx eski ortağı) FTX yönetiminden çekilmesi karşılığı aldıgı ftt coinleri bozmaya başladı ve durum bu hali aldı . Borsanın sonu batıştan başka bir şey değil.
    Ftx sahibi zaten abritajcılardan, yani adam 0'dan sistem kurmuş, zengin olmuş. Bu tür işlerden iyi anlıyor, resmen sistemin açığını kullanmış. Dediğiniz gibi ponzi sistem üzerine inşa etmiş borsayı.
  • 10-11-2022, 01:22:49
    #9
    USDT olarak cüzdanımda bir miktar para vardı çekim talebi öyle duruyor ftx tr üzerinden çekim işlemini açtılar normal ftx.com üzerinden de çekim işlemini limitli bir şekilde açarlar mı sizce ?