Eş zamanlı çoklu borsalarda giren hiç bir coinin ertesi gün yükseldiğini görmedim, hep çakıyorlar, hep çakıyorlar. (Ya da bana hep o model denk geldi) lakin bu sefer Binance de listelenmiş (en yüksek de 30 dolar görmüş sanırım açılışta) o durumu karıştırdı. Önceden takip ettiklerim çoklu borsalarda işleme açılmıştı ama Binance de listelenmemişti.. Her halükarda dikkatli alıp satmak lazım gıçı ayrı başı ayrı oynuyor bu tip kriptoların.. herkese bol kazançlar dilerim