Koleksiyonlarım çalındı
10
●676
- 22-10-2022, 02:35:094.500 TL civarı hocam, kendim trade vs yaparken kaybetsem üzülmem de bi an çalındı ya baya kırıcı olduElma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2022, 02:50:57benzerini yaşadım , nft projesi discordu hırsızlarla ortakmış meğersem . Hızlı oldu saliselik bir işlemle tüm eth yi çektiler 400 dolar falan bakiye vardı hop uçtu . METAMASK e yazdım eksiksiz tüm kanıtları herşeyi gönderdim eğer metamask istese herşeyi çözebilirdi lakin umurlarında değil , işlerine geliyor . Geçmiş olsun ..
- 22-10-2022, 03:17:56Drop sitesinin gerçek olduğuna emin misiniz ? Genelde gerçek web sitenin domaininden 1 -2 harf eksik domain alıp sitenin aynısını yapıp claim tuşuna transfer kodu yazıyorlar Onay verirken mutlaka isteğin ne olduğuna dikkat etmek gerekiyor çok geçmiş olsun hocamemregnlts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2022, 03:23:13Uzun zamandır bu sektördeyim hep görüyorum bunları dediğin gibi trade insana koymaz fakat çalınması üzücü
- 22-10-2022, 03:30:37Alwaysmile08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCanozkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGlobalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok sağolun dostlar. Böyle kaybetmek gerçekten çok can sıkıyor, yoksa para için üzülmeye değmez derim hep. Tecrübe oldu diyicez artık..baserweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
