benzerini yaşadım , nft projesi discordu hırsızlarla ortakmış meğersem . Hızlı oldu saliselik bir işlemle tüm eth yi çektiler 400 dolar falan bakiye vardı hop uçtu . METAMASK e yazdım eksiksiz tüm kanıtları herşeyi gönderdim eğer metamask istese herşeyi çözebilirdi lakin umurlarında değil , işlerine geliyor . Geçmiş olsun ..