Ftx desteği ile iletişime geçeceğim ama kurtarma şansım vardır değil mi, işlem nasıl olacak acaba bilginiz var mı?Edit: Video çekip kanıtlamamı istediler. Dün müsait olmadığım için biraz önce çekip gönderdim. Olumlu sonuçlanırsa konu açıp bilgilendirme yaparım.
Edit2: Yok aga vermiyorlar 😂 Tamam sizde o token yok ama ağ aynı ağ kardeşim yok oldu ne demek aw. Neyse ben içinden sövmeye devam edeceğim.