Yüklü SAND/USDT Alımı Yaptım.
20
●1.452
- 06-07-2022, 13:13:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.@gokdeniz; tek seferde yüklü alım konusunda aynı düşüncedeyim. İşlem başı sermayenin Max yüzde 5-10 uyla işlem açıyorum, stopum ise ilgili ürünün oynakligina göre değişiyor.
Adamın vardır bir milyonu almıştır yuzbinlik bilemeyiz aksi halde riskli bir pozisyon benim düşünceme göre.
Tabi ne kadar çok risk o kadar çok kazanç. Demek ki işini biliyor riskini yönetebiliyor. Ben hassasım maalesef karakterim o tarz işlemlere uygun değil gece uyuyamiyorum yoksa 😁
Keşke böyle pat diye alım yapabilem işte kişiden kişiye değişiyor davranışlar. Sağlam psikolojiler bol kazançlar dilerim - 06-07-2022, 14:35:30Buyrun: https://tr.tradingview.com/script/QpkypNjA/hocamdesem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alt kısımdan "Favori göstergelere ekle" butonuna bastıktan sonra aşağıdaki bölümde görebilirsiniz;

- 06-07-2022, 22:55:25Şu anki duruma göre kendi fikrimce sand geleceği parlak görünen nadir kripto projelerinden biri. Metaversenin mihenk taşlarından biri olabilir gibi duruyor. Bekleyip x50-100 arası kazananlar olursa hiç şaşırmam. Ki böyle yüksek potansiyeli olan çok çok az proje var gözümde. (Sand, Floki ve belki Plato ..) Kategorileri fark etmez mevcut bilinen çoğu proje gözümde doyum noktalarına ulaştı bana göre, yükselişleri de Max 3-5-10 olur diye düşünüyorum.
Bol kazançlarınız olsun
- 07-07-2022, 00:08:54Bir çay içerken göstermiş olduğun bu Tilson T3 ile ne karlar yaptım, ne faydalı stoplar koydum abi 🙂 Uzun suredir de nakitteyim. Sagolasin.CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2022, 09:30:53Aynı fikirde olduğumuza sevindim. Size de bol şanslarAjiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Amerikalı. Günaydın demek isterdim ama saat farkından dolayı diyemedim.Single adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tillson T3 ile günlük ve haftalık mumlarda harikalar yaratmak mümkün
- 07-07-2022, 11:42:52Hocam bu sadece sand içinmi geçerli yoksa genel bi toparlanma yükselişmi bekliyorsunuz ? (buna göre adet artırmak için al-sat yapma işlemimi durdurup beklemeye geçeceğim)
- 07-07-2022, 11:44:09Elbette genel bir toparlanma bekliyorum ama Sand'dan daha büyük bir beklenti içerisindeyim. Aynı şekilde Enjin'i de bu kefeye koyabiliriz.CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

