@gokdeniz; tek seferde yüklü alım konusunda aynı düşüncedeyim. İşlem başı sermayenin Max yüzde 5-10 uyla işlem açıyorum, stopum ise ilgili ürünün oynakligina göre değişiyor.

Adamın vardır bir milyonu almıştır yuzbinlik bilemeyiz aksi halde riskli bir pozisyon benim düşünceme göre.

Tabi ne kadar çok risk o kadar çok kazanç. Demek ki işini biliyor riskini yönetebiliyor. Ben hassasım maalesef karakterim o tarz işlemlere uygun değil gece uyuyamiyorum yoksa 😁

Keşke böyle pat diye alım yapabilem işte kişiden kişiye değişiyor davranışlar. Sağlam psikolojiler bol kazançlar dilerim