Bir kaç gündür araştırmalar yapıyordum.
Binance hesabıma sattığım motosikletin parasını yatırdım.
20K rakamı sabırla al sat yaparak 0.50-3₺ arasında 22 yaptım.
Belki çok şanslıyım, belki sabrımın ziyadesi.
İlk kez gerçekleştiriyorum bu işlemleri yeni girdim.
https://www.youtube.com/c/CoinMuhendisi/ bu kanaldan öğrendim, dün geceden belli izliyorum videoları.
Benimle, olumlu olumsuz deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
Binance al-sat yapan var mı?
23
●1.008
- 30-05-2022, 19:39:43Anlık al sat mı günlük mü yapıyorsun ?Narsinha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 2 ay önce 2k parayı 9k yaptım hemde 3 haftada sonra ne mi oldu aşırı bir özgüven geldi feleğimi şaşırdım... girdim zarar girdim zarar para eski haline döndü diyeceğim sadece ve sadece şu istikrar azim bir tarafa sabır ve düzenli ilerlersen her türlü kazanmaya devam edersin her zaman uzun vade düşünmek gerek kısa vade al sat yapıyorsanda uzun vade düşünecen alıyıp kenara çekiliyim dersen olmuyor. - 30-05-2022, 19:41:47Üyeliği durdurulduhttps://t.me/crypto_signals_instant al bakalım buradan daha iyi kar yaparsın
- 30-05-2022, 19:43:37Kriptoya ilk girdiğimde 00:00 ile 07:00 arası paramı 3.5 katına çıkarmıştım

Her zaman öyle gitmiyor. Bu kârlara güvenip daha büyük bütçeler ile girmek pek mantıklı değil benim gözümde.
Ne yatırım yaparsanız yapın sizi üzmeyecek kadar para ile yatırımlarınızı yönlendirin.
