Narsinha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç gündür araştırmalar yapıyordum.
Binance hesabıma sattığım motosikletin parasını yatırdım.
20K rakamı sabırla al sat yaparak 0.50-3₺ arasında 22 yaptım.

Belki çok şanslıyım, belki sabrımın ziyadesi.
İlk kez gerçekleştiriyorum bu işlemleri yeni girdim.
https://www.youtube.com/c/CoinMuhendisi/ bu kanaldan öğrendim, dün geceden belli izliyorum videoları.

Benimle, olumlu olumsuz deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
Anlık al sat mı günlük mü yapıyorsun ?

Ben 2 ay önce 2k parayı 9k yaptım hemde 3 haftada sonra ne mi oldu aşırı bir özgüven geldi feleğimi şaşırdım... girdim zarar girdim zarar para eski haline döndü diyeceğim sadece ve sadece şu istikrar azim bir tarafa sabır ve düzenli ilerlersen her türlü kazanmaya devam edersin her zaman uzun vade düşünmek gerek kısa vade al sat yapıyorsanda uzun vade düşünecen alıyıp kenara çekiliyim dersen olmuyor.