• 22-05-2022, 21:22:12
    #10
    basiyim mi long
  • 22-05-2022, 21:55:09
    #11
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    basiyim mi long
    Aynen, hatta 300x, 500x bas😀 Marjin işlemlere karşıyım.
  • 24-05-2022, 02:15:27
    #12
    Avax kalktı mı ? 😂
  • 24-05-2022, 02:23:01
    #13
    pdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avax kalktı mı ? 😂
    sorma komutanım ya 500x bas dedi bastım lik oldum tüm param gitti 4560$ motor paramdı ya
  • 24-05-2022, 09:22:13
    #14
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorma komutanım ya 500x bas dedi bastım lik oldum tüm param gitti 4560$ motor paramdı ya
    Ciddi değilsin dimi eğer ciddiysen çok üzülürüm
  • 24-05-2022, 09:54:38
    #15
    pdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avax kalktı mı ? 😂
    Hala terminalde bekliyor. BTC zeytin ağacı gibi silkelemeye devam ediyor. Sabırla beklemek lazım çünkü şuan tam da yükseliş öncesi seviyesinde olduğuna inanıyorum. Şayet tekrardan tehlikeli bölgeye gelirse, cüzi bir zarar ile stoplamak en mantıklısı.

    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorma komutanım ya 500x bas dedi bastım lik oldum tüm param gitti 4560$ motor paramdı ya
    Demek köydeki tarlayı satıp 500x bastın.

    pdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi değilsin dimi eğer ciddiysen çok üzülürüm
    500x diye bir marjin şekli mi var
  • 26-05-2022, 15:58:59
    #16
    24usdnt 🥺
  • 26-05-2022, 16:51:59
    #17
    burakgungormus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24usdnt 🥺
    Bu durum ya BTC'nin son silkelemesi, ya da çok sert bir düşüş gelecek. Yarın gece 03:00'e kadar belli olacak. Şayet güvenli bölgenin altında kalırsa stoplayacağım çünkü bu durumda Avax'ı 10$ - 15$ seviyelerinde görebiliriz.
  • 26-05-2022, 16:53:19
    #18
    ERP
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu takip.