pdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avax kalktı mı ? 😂
Hala terminalde bekliyor. BTC zeytin ağacı gibi silkelemeye devam ediyor. Sabırla beklemek lazım çünkü şuan tam da yükseliş öncesi seviyesinde olduğuna inanıyorum. Şayet tekrardan tehlikeli bölgeye gelirse, cüzi bir zarar ile stoplamak en mantıklısı.

hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorma komutanım ya 500x bas dedi bastım lik oldum tüm param gitti 4560$ motor paramdı ya
Demek köydeki tarlayı satıp 500x bastın.

pdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ciddi değilsin dimi eğer ciddiysen çok üzülürüm
500x diye bir marjin şekli mi var