Bankalar binde bilmem kaç faiz verirken burada faizde tutmak daha mantıklı, oldu ki 18e çıktığı dönem gibi bir durum oldu haftasonu da olsa anında alım satım yapma avantajınız da var.
Benzer konulara faiz haramdır yazmak yasaklansın artık ya.
Bu gibi coinleri 1 sene veya 1 ay bağlamak ne kadar mantıklı, bilemiyorum. Zira TerraUsd örneği önümüzde. Aynı şeyin yaşanmayacağının garantisini kimse veremez.