Arkadaşlar bugün tam 0.19 cent'ten bir miktar ceek coin alımı yaptım ve piyasa malum olası düşüşlerden etkilenmemek için kendimce sağlam gördüğüm 0.1710 desteğine stop limit koydum. Kolayca satılabilmesi için de 0.1700 dan satış emri verdim ardından rahat rahat işlerime devam ettim. Bir kaç saat sonra huobi borsasını açıp baktığımda ceek 0.16 ya iğne atmış ve stop patlamış gözüküyordu üstelik tüm borsalardan bakmama rağmen kesinlikle 0.1830 un gram altına iniş yapmamıştı. Huobi bildiğiniz buraya düştü göstererek insanların malını çalıyor. Sadece bu da değil herhangi bir coini almaya veya satmaya kalktığınızda fiyatı sürekli koyduğunuz noktaya dezavantajlı olacak şekilde değiştirmeleri, candy dropları herkese adil dağıtmamaları, vaadettikleri yeni gelen bonusunu kafalarına göre vermemeleri gibi bir çok art niyetli davranış sergiliyorlar. Çözmek için desteğe mail attığınızda bir sürü belge isteyip günlerce beklettikten sonra sonucu merak edip mail attığınız da sanki hiçbir belge atmamışsınız gibi tekrar kayıt açıp kısır döngüye sokuyorlar ve bu döngü sizi bezdirene kadar devam ediyor. ben bir keresinde sonuna kadar bezmeden devam etsem de en sonunda risk bilmem ne birşeyler zırvalayıp konuyu kapattılar zaten oyaladıkları için sorun zaman aşımına uğramış oluyor. Ben bu kadar rezilliği hiçbir borsada görmedim normal şartlarda stop sizi zarardan korur ama huobi de tam tersi zarar ettiriyor. Burda benim için giden paranın da bi önemi yok ama telegrama yazdığınızda bile kimse umursamıyor muhabbet etmeye devam ediyorlar huobiden kesinlikle altcoin alımı yapmayın arkadaşlar çünkü kesinlikle bir sorunla karşılaşacaksınız ve herhangi bir sorunla karşılaşmanız durumunda kesinlikle çözümü yok çünkü bu zamana kadar çözüme kavuşturdukları tek bi sorun yok!!!