• 14-05-2022, 12:38:55
    #1
    Arkadaşlar 0.005xxx gidiyor şuan %1000 yeşil yakmış ne olur sizce ?
  • 14-05-2022, 12:40:51
    #2
    Bu saatten sonra hiç birşey olmaz.
  • 14-05-2022, 12:40:57
    #3
    0.00752 / 1076.34%
  • 14-05-2022, 12:41:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Millete biraz daha Ümit veriyor şimdi herkes 1000 TL atsam 10k olurdu diye Ümit edip para basıyor yine düşücek 13k dan 5 TL kalmış
  • 14-05-2022, 12:41:17
    #5
    Balon oldu iyicene dün keşke 1000$ alsaydım şuan 10.000$ vardı elinde
  • 14-05-2022, 12:42:02
    #6
    Dün 50 dolarlık alan arkadaşın parası sabah 1000 doları gördü çok değişik bir durum ya ama herkes bu kafayla girerse bence yine malı ele verirler hacimi çok yüksek btc ile yakın gidiyor neredeyse (binance üzerinden konuşuyorum)
  • 14-05-2022, 12:42:11
    #7
    UST yle beraber kafa kaldırdılar ama UST 1$ civarına gelmeden LUNA da geri dönüyor diyemeyiz bence
    • Enes65532
    Enes65532 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-05-2022, 12:42:47
    #8
    250 TL attım 350 oldu daha 1 saat olmadı. Sırf heyecan olsun diye attım. Bir beklentim yok yani. 2-3 günlük akşam yemeği parası çıkar gün sonunda belki

    Tüm dünyada lunanın adı biliniyor artık çökmüş olsa bile populerlikten dolayı herkes 100-200 ufak atıp değerlendirme peşine düştü sanırım. Dipden alma peşinde millet.

    Millet akıllanmaz valla. şimdi evini arabasını satıp tekrar basan falan çıkar aman sakın
  • 14-05-2022, 12:44:03
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dün binance desteğini görünce az bişey atmıştım 5-6x yapmış. Yüklü girilmez yine de aman diyim. Bu ara bayağı sıkışmıştım iyi oldu ama kaybeden çok insan oldu ona üzülüyorum