250 TL attım 350 oldu daha 1 saat olmadı. Sırf heyecan olsun diye attım. Bir beklentim yok yani. 2-3 günlük akşam yemeği parası çıkar gün sonunda belki

Tüm dünyada lunanın adı biliniyor artık çökmüş olsa bile populerlikten dolayı herkes 100-200 ufak atıp değerlendirme peşine düştü sanırım. Dipden alma peşinde millet.

Millet akıllanmaz valla. şimdi evini arabasını satıp tekrar basan falan çıkar aman sakın