1 Milyon Luna aldım
68
●10.722
- 14-05-2022, 21:19:02Hocam bugünkü hareketlenme bana da biraz ışık verdi açıkçası. Binance'nin önce işleme kapatması, ardından açması. UST'nin yerine BUSD'u sabitleyip, yakım yaparak Luna'ya yol verecekler gibi geliyor bana da. Kendimi risk etmeyecek kadar bir miktar bende aldım, 1 dolar olmasa da 0.50$ görebilir.
- 14-05-2022, 23:07:51Vay, bol kazançlar.tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2022, 23:23:17Dün ilk aldığımda sorsan girilir derdim de hocam şu an için birşey diyemem. ama ben 1k USD daha girecem sanırım usdt olarak bekletiyorum kafayı kırdığım an alırımsedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2022, 00:16:55Luna bu saatten sonra 1 doları görürse, Btc 500 bin dolar falan olur. O kadar hacim gerekir, hesabını varın siz yapın.
- 15-05-2022, 00:34:12benim de fikrim bu yöndedir.ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arz miktariyla gelebileceği en üst seviye 0.01'dir. tabi bu güvensizlikle o da zor.
