Hocam bugünkü hareketlenme bana da biraz ışık verdi açıkçası. Binance'nin önce işleme kapatması, ardından açması. UST'nin yerine BUSD'u sabitleyip, yakım yaparak Luna'ya yol verecekler gibi geliyor bana da. Kendimi risk etmeyecek kadar bir miktar bende aldım, 1 dolar olmasa da 0.50$ görebilir.