Arkadaşlar dikkatle okuyun bu yazımı !
Öncelikle şunu unutmayın ki kripto piyasası batmaz .
Bekletin , bekleyin ! Scamlar hariç tabi ki ancak Luna öyle değil . Bir oyun dönüyor , bu oyunu pek anlayan yok , bir sürü haber var yok öyle yok böyle . YALAN kardeşim. Öz dayım küçük balinalardan birisidir , olayın gayet herkes farkında ancak arkasında sönen olayı kimse bilmiyor. Bunları söylemek elbette yatırın bekleyin yükselir demek değildir ancak Luna o coinlerden biri değil . Buna eminiz. Güvenilmez yinede ama risk almadan kazanç olmuyor .
Tavsiye değildir ! fakat dikkate alınız yinede .
Stutgart
Ya gidin Allah aşkına ya. Bu neyin kafası? Ne olacağını sanıyorsunuz? Balinalar gelmeden o coin eski günlerine dönemez. Kimse de enayi değil böylesine bir piyasa da işlem yapacak kadar. Senin 300-500$ ın ile olmuyor bu işler. İstersen 100k$ yatır. Milyar dolarlar çekildi piyasadan. Geri kim koyacak yerine? Şimdi başka coinler üzerinden keriz avına çıktılar.
Bu arada sadece busd için açtılar. Elinizde luna kalmadı madem onları busd a çevirin de işe yarasın fakirler dediler