bu nasıl olabilir luna için daha sabah 05 de delist ediyorsun herkes elindeki lunaları değersiz olduğu için BNB ye çeviriyor sen kalk şimdi de yeniden açacağım de.,
Eğer açarsa ben şahsım adıma binance TR ye yüklü miktarda tazminat davası açacağım.
Delist olduğunda benim lunalar bnb'ye çevrilmedi malesef. Öyle bir işlem aktif miydi?