• 13-05-2022, 17:38:36
    #19
    MasterOne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar dikkatle okuyun bu yazımı !
    Öncelikle şunu unutmayın ki kripto piyasası batmaz .
    Bekletin , bekleyin ! Scamlar hariç tabi ki ancak Luna öyle değil . Bir oyun dönüyor , bu oyunu pek anlayan yok , bir sürü haber var yok öyle yok böyle . YALAN kardeşim. Öz dayım küçük balinalardan birisidir , olayın gayet herkes farkında ancak arkasında sönen olayı kimse bilmiyor. Bunları söylemek elbette yatırın bekleyin yükselir demek değildir ancak Luna o coinlerden biri değil . Buna eminiz. Güvenilmez yinede ama risk almadan kazanç olmuyor .
    Tavsiye değildir ! fakat dikkate alınız yinede .
    Eskiden dayım mafya derlerdi. Şimdi de dayım balina demek de nedir
  • 13-05-2022, 17:39:43
    #20
    blap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden dayım mafya derlerdi. Şimdi de dayım balina demek de nedir
    Sizde haklısınız , yalanlarla dolu bir dünyada buna inanmakta zor değil mi 😊
  • 13-05-2022, 17:42:54
    #21
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu nasıl olabilir luna için daha sabah 05 de delist ediyorsun herkes elindeki lunaları değersiz olduğu için BNB ye çeviriyor sen kalk şimdi de yeniden açacağım de.,

    Eğer açarsa ben şahsım adıma binance TR ye yüklü miktarda tazminat davası açacağım.
    Delist olduğunda benim lunalar bnb'ye çevrilmedi malesef. Öyle bir işlem aktif miydi?
  • 13-05-2022, 17:48:07
    #22
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Delist olduğunda benim lunalar bnb'ye çevrilmedi malesef. Öyle bir işlem aktif miydi?
    binancetr de sabah 05 de luna yok olmuştu binance global resmi twitter hesabında LUNA / USDT delist olduğunu yazdı BUSD de sadece vardı işlemler sıfırlanmıştı sonrasında binance TR de düşük bakiyeleri çevire eklenmişti tıklayınca uçtu tabi. Şimdi de aynı gün delist olan coini aktif ediyor
  • 13-05-2022, 17:50:44
    #23
    ERP
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten tuhaf şeyler oluyor.
  • 13-05-2022, 17:52:29
    #24
    6.5 trilyon arzı var sabaha kadar açsın iflah olmaz yeni shitcoin hayırlı olsun Luna
    1$ bile görmesi imkansız gibi artık.
  • 13-05-2022, 17:52:50
    #25
    6 dolarlık aldım huobiden 10/15 dkda 2x oldu nasıl iş bu yav
  • 13-05-2022, 17:54:22
    #26
    MasterOne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar dikkatle okuyun bu yazımı !
    Öncelikle şunu unutmayın ki kripto piyasası batmaz .
    Bekletin , bekleyin ! Scamlar hariç tabi ki ancak Luna öyle değil . Bir oyun dönüyor , bu oyunu pek anlayan yok , bir sürü haber var yok öyle yok böyle . YALAN kardeşim. Öz dayım küçük balinalardan birisidir , olayın gayet herkes farkında ancak arkasında sönen olayı kimse bilmiyor. Bunları söylemek elbette yatırın bekleyin yükselir demek değildir ancak Luna o coinlerden biri değil . Buna eminiz. Güvenilmez yinede ama risk almadan kazanç olmuyor .
    Tavsiye değildir ! fakat dikkate alınız yinede .
    Stutgart

    Ya gidin Allah aşkına ya. Bu neyin kafası? Ne olacağını sanıyorsunuz? Balinalar gelmeden o coin eski günlerine dönemez. Kimse de enayi değil böylesine bir piyasa da işlem yapacak kadar. Senin 300-500$ ın ile olmuyor bu işler. İstersen 100k$ yatır. Milyar dolarlar çekildi piyasadan. Geri kim koyacak yerine? Şimdi başka coinler üzerinden keriz avına çıktılar.

    Bu arada sadece busd için açtılar. Elinizde luna kalmadı madem onları busd a çevirin de işe yarasın fakirler dediler
  • 13-05-2022, 17:54:34
    #27
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6.5 trilyon arzı var sabaha kadar açsın iflah olmaz yeni shitcoin hayırlı olsun Luna
    1$ bile görmesi imkansız gibi artık.
    piyasadaki arzı toplayıp yakma gibi bir planları olabilir mi? 2 milyar dolarlık bitcoin satan adamlardan herşey beklenir.