Arz basıldıkça düşmeye devam edecektir. Borsalar delist yapmak için neyi bekliyor anlamadım.
Ve en sonunda Binance işlemlere kapattı. Günlük düşüş %100e ulaşınca.
Luna'da Günlük Düşüş %99.99'u Buldu
21
●1.186
- 13-05-2022, 03:21:312000 lira bastım birkaç saat içinde 7200 tl olmuştu. Şuan 700 tl kaldı. Daha büyük basanlara çok geçmiş olsun. Buradan bi cacık olmaz artık
- 13-05-2022, 03:25:26Şu an bildiğimiz shitcoine dönüştü. Borsalar komisyon için milleti içeriye çekmeye devam ediyorlar.webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2022, 03:25:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Büyük soygun var valla. 80 liralardan alan tanıdıklar oldu. Herkes alt burası diye bir yerden girmiş düştükçe düştü. Bugün arkadaşın teki de 0.30 kuruşlardan aldı sonra 3x falan çıkmıştı keşke daha çok alsaydım diyordu. Şuan uyuyor büyük ihtimal bir sıfır daha aldığından haberi yoktur. Kripto çok güven kaybetti genel olarak. Bundan sonra bir cacık olmaz. 1 lira bile yatırmam ben açıkçası
- 13-05-2022, 03:25:58Sonsuza kadar devam edecekwebtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2022, 03:26:54$0.00000000001'e gelirse yüklü alım yapacağımGencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle