Büyük soygun var valla. 80 liralardan alan tanıdıklar oldu. Herkes alt burası diye bir yerden girmiş düştükçe düştü. Bugün arkadaşın teki de 0.30 kuruşlardan aldı sonra 3x falan çıkmıştı keşke daha çok alsaydım diyordu. Şuan uyuyor büyük ihtimal bir sıfır daha aldığından haberi yoktur. Kripto çok güven kaybetti genel olarak. Bundan sonra bir cacık olmaz. 1 lira bile yatırmam ben açıkçası