LUNA Tekrar 100$'ı Görür mü ?
93
●8.980
- 13-05-2022, 10:28:130.002 den aldığım 2500 LUNA'yı hatıra niyetine saklayacağımSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2022, 10:54:47Buradan anladığım marginde kaldırıyorlar Luna'yı ama spotta da list oluyor mu ? Spotta delist edilmiyor anladığım ve margin kalkar ama spotta işlemler açık kalırsa Luna şu anki fiyatını kolayca kat be katlar gibi görünüyor. Zira yükselirken dünkü düşüş tersini yaşarsa margin açık olsa idi binanceyi batırırdı. Margini kapatmasını bekliyordum ama spot da kapatılıyor mu onu anlamadım.AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2022, 13:09:32Bence bi iş çevirecekler 1 2 yıla kadar dursun 97 tane aldım shibam var isterse 10 yıl dursun shiba yakılacak bir gün demedi demeyin ozaman miamiden sizlere konu açacağım BTC nin bu seviyelere gelmesi sizce mantıklı mıydı veya luna nın 1 günde 100 dolardan düşmesi tutun agalar
- 13-05-2022, 13:50:57Hocam geçmiş olsun. Bu ne shiba nede btc ye benziyor. Adamlar kasayı boşalttılar. Shiba bile yükselir ama emin ol artık luna bitti. Kim duracak arkasında? Bunlardan alıp başkaları mı yönetecek? Adam silkeledi gitti. Hususi yapıldı. Adamlar tek cent bile tutmamış elinde. Dolayısı ile dolara sabit olmadığı anlaşılınca millet kasayı boşalttı.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2022, 15:25:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Gercek su ki, uc bes coin haric digerlerinin hepsi cop diye yillardir bagiran analistler hakli ciktilar.
Benim gordugum piyasada ilk defa bir coinin degeri sifirlandi, kasasi bosaltildi, piyasaya trade imkani taninmadan (bazilarina stop imkani dogardi) direk kendileri basip sifiri gorene kadar sattilar. Ve kayboldular.
Kehanet gerceklesti.
Gelecekte bu tabloyu daha cok yasiyacaz gibi! - 13-05-2022, 17:56:376 dolara 233.000 adet verdi az önceCilingir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

param eridi bitti kül oldu