Bence bi iş çevirecekler 1 2 yıla kadar dursun 97 tane aldım shibam var isterse 10 yıl dursun shiba yakılacak bir gün demedi demeyin ozaman miamiden sizlere konu açacağım BTC nin bu seviyelere gelmesi sizce mantıklı mıydı veya luna nın 1 günde 100 dolardan düşmesi tutun agalar
Hocam geçmiş olsun. Bu ne shiba nede btc ye benziyor. Adamlar kasayı boşalttılar. Shiba bile yükselir ama emin ol artık luna bitti. Kim duracak arkasında? Bunlardan alıp başkaları mı yönetecek? Adam silkeledi gitti. Hususi yapıldı. Adamlar tek cent bile tutmamış elinde. Dolayısı ile dolara sabit olmadığı anlaşılınca millet kasayı boşalttı.